DUE6 PLUS
MICROCAR DUE6 PLUS
Zwinny i kompaktowy, nowy Due wzbogacony o zestaw Dark & Light oraz nowe 14″ alufelgiBezkonkurencyjna cena za bogato wyposażony microcar
Dane techniczne
SILNIK PROGRESS | |
---|---|
Silnik: | 4-suvowy dwucylindrowy diesel 498 cm3 |
Blok silnika: | Aluminiowy, górny wałek rozrządu |
Moc maksymalna: | 6 KW przy 3 000 obr/min |
Chłodzenie: | Ciekłe |
Maksymalny moment obrotowy: | 21 Nm przy 1800 obr/min |
Akumulator: | 12 V – 40 Ah – 320 A |
Alternator: | 55 A – 480 W |
Paliwo: | Diesel |
Pojemność baku: | 17,5 litra |
Zużycie paliwa: | 3,8 l/100 km |
Emisja CO2: | 100 g/km |
SILNIK DCI | |
---|---|
Silnik: | 4-suvowy dwucylindrowy diesel 480 cm3 |
Blok silnika: | Aluminiowy, górny wałek rozrządu |
Moc maksymalna: | 6 KW przy 3 200 obr/min |
Chłodzenie: | Ciekłe |
Maksymalny moment obrotowy: | 25 Nm przy 1800 obr/min |
Akumulator: | 12 V – 40 Ah – 320 A |
Alternator: | 55 A – 480 W |
Paliwo: | Diesel |
Pojemność baku: | 17,5 litra |
Zużycie paliwa: | 3,4 l/100 km |
Emisja CO2: | 89 g/km |
GŁÓWNE | |
---|---|
Kategoria: | Czterokołowiec lekki |
Ilość miejsc: | 2 |
Homologacja: | L6e-BP AM |
Maksymalna prędkość: | 45 km/h |
Skrzynia biegów: | Automatyczna (CVT) |
RAMA | |
Typ: | Aluminiowa ze wzmocnieniami konstrukcyjnymi |
Oś przednia: | Mac Pherson |
Oś tylna: | z niezależnymi wahaczami |
Promień skrętu: | 8,7 m2 |
HAMULCE | |
---|---|
Z przodu: | Średnica tarczy 220 mm |
Z tyłu: | Średnica tarczy 180 mm |
Wymiary zewnętrzne | |
Wysokość: | 1485 mm |
Szerokość: | 1500 mm |
Długość: | 2870 mm |
Waga | |
Nieprzygotowany do jazdy: | 350 kg |
W stanie gotowym do jazdy: | 400 kg |
WYPOSAŻENIE
Wygodny, zwrotny i łatwy w prowadzeniu. Nowy Due ma szereg opcji i wykończeń, które przekształcą go w elegancki samochód miejscki.DUE6 PLUS |
M.GO6 PLUS |
M.GO6 X |
|
---|---|---|---|
Bezpieczeństwo i jazda | |||
Przednie i tylne hamulce tarczowe z czerwonymi zaciskami | |||
Przednie światła do jazdy dziennej LED | |||
Przednie światła przeciwmgłowe | |||
Wycieraczka tylnej szyby | |||
Centralny zamek z pilota | |||
Zaawansowany system parkowania z kamerą cofania | |||
Klimatyzacja (tylko z silnikiem DCI) | |||
Wspomaganie kierownicy (tylko z silnikiem DCI) | |||
Wyposażenie kierowcy | |||
3.25″ wyświetlacz cyfrowy na panelu kierowcy | |||
Licznik kilometrów: całkowity oraz chwilowy | |||
Lampki ostrzegawcze: ładowanie akumulatora, ciśnienie oleju, temperatura wody, hamulec ręczny / poziom płynu hamulcowego |
|||
Wygląd zewnętrzny | |||
Pakiet dodatkowych osłon przednich i tylnych zderzaków, poszerzenia błotników przednich i tylnych |
|||
Listwa progowa o wyglądzie granitu | |||
Podpis „X” na słupku | |||
Relingi dachowe pomalowane na czarny połysk | |||
Pakiet Due hatchback: wykończenie nadwozia na drzwiach klapy w kolorze pojazdu |
|||
15″ dwukolorowe czarno-srebrne alufelgi i naklejki na boczne drzwi | |||
Przyciemnione szyby | |||
Czarny kolor dachu | |||
14″ dwukolorowe czarno-srebrne alufelgi | |||
15″ dwukolorowe czarno-srebrne alufelgi | |||
Wygląd wewnętrzny | |||
Wykończenia deski rozdzielczej w kolorze Matt Silver | |||
Antypoślizgowa mata na desce rozdzielczej | |||
Konsola środkowa Dual Drive w błyszczącej czerni z uchwytem na kubek | |||
Osłony przeciwsłoneczne kierowcy i pasażera | |||
Półka bagażnika | |||
Siedzenia | |||
Regulowany i rozkładany (fotel kierowcy) z regulowanymi zagłówkami (kierowcy i pasażera) |
|||
Ekskluzywny system FLEX-IT (składane siedzenie pasażera) | |||
Multimedia | |||
Gniazdo 12V | |||
Wstępne wyposażenie elektryczne radia samochodowego | |||
Radio samochodowe marki Pioneer (Single Din) BT/MP3/RDS + 2 głośniki Pioneer |
|||
Duży ekran dotykowy marki Pioneer Carplay/Android auto/BT/MP3/RDS z 2 głośnikami Pioneer i kamerą cofania |
|||
Wyposażenie standardowe Wyposażenie niedostępne Wyposażenie opcjonalne |
FOTELE
Ergonomiczne siedzenia z rozkładanym oparciemi czarną tapicerką z ekoskóry
ALUFELGI
14″ dwukolorowe alufelgi w kolorzeczarnym / jasnym srebrnym
Nowy silnik DCI EURO 5
Lombardini DCI 492
Wyposażony w ekskluzywny silnik najnowszej generacji DCI 492 Lombardini Common Rail. Ten elektronicznie sterowany silnik ma najlepszy w swojej klasie moment obrotowy dostępny już przy niskich obrotach. Elektroniczne zarządzanie nieprzerwanie dostarcza maksymalny moment obrotowy do silnika, zapewniając najwyższą przyjemność z jazdy. Aby pojazd był jeszcze bardziej użyteczny, typowa dla samochodów automatycznych technologia „Easy Parking” została połączona z silnikiem DCI 492, który pozwala na płynny rozruch i ułatwia manewry parkowania.Klimatyzacja
Ten rewolucyjny silnik najnowszej generacji umożliwia teraz wyposażenie pojazdów Microcar w klimatyzację, zmniejszając straty mocy podczas przyspieszania i podjazdów, dzięki elektronicznemu zarządzaniu za pośrednictwem jednostki sterującej silnika.
Pojemność: 480 cm3
Moc: 6 KW / 8 KM
Moment obrotowy: 25 Nm przy 2000 obr/min
Automatyczna skrzynia biegów (CVT)
Zużycie paliwa: 3,4 l / 100 km
Co2: 89 g/km
Bezpieczeństwo
Bezpieczeństwo czterokołowców Microcar jest naszym priorytetem numer jeden!Galeria
Dostępny w 4 różnych kolorach